dinsdag 3 mei 2011

Inspiration Tuesday....Oude schatten...

Het is weer Inspiration Tuesday!
Afgelopen weekend was het Koninginnedag... Ik heb toen heerlijk genoten van een weekendje weg in friesland, lekker varen op de boot.. Maar ik kon het niet laten om toch nog plaatselijk ergens een rommelmarkt op te zoeken...
In Surhuisterveen was er rommelmarkt.. Elk jaar verbaas ik me weer hoeveel mensen op een rommelmarkt zitten met oude spullen en lang verborgen schatten...
Zo kwam ik ook deze prachtige oude naaimachine tegen... Ik vond hem zo mooi dat ik hem niet kon laten staan en kreeg hem uiteindelijk mee voor een klein bedrag. :)
Later kwam ik op de markt nog meer leuke spulletjes tegen zoals brocante oude kleedjes en onderzetters, oude broches en mooie oude kettinkjes en oude lepeltjes...
Een fantastische buit dus!



Eenmaal thuis heb ik mijn buit eens uitgestald en door al deze "oude schatten" kreeg ik meteen zin om te scrappen...
Geinspireerd door al deze oude spulletjes heb ik dit label gemaakt;











Ik hoop dat jullie je ook kunnen laten inspireren door deze "oude schatten"...

Gebruikte materialen; Label, Dessinpapier prima marketing - madeline, muziekpapier, pins, bloemen, oude rits, knopen, bindtouw, nietjes, naaimachine, pareltjes/ parelpen, tim holtz trinket pins, glimmermist antique brass, caramel apple en tathered leather, tekst stempel, vlinder stempel, stickles, distressinkt walnut stain.

Groetjes Janine

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk als je zulke mooie spulletjes voor een prikkie kan meenemen van de rommelmarkt! Veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die oude naaimachine, daar heb ik vroeger thuis ook nog mee gewerkt !!heerlijke nostalgie !!
    veel plezier ermee !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf label heb je gtemaakt!
    En die naaimachien is geweldig :D heerlijk vintage :)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen