maandag 26 november 2012

Monday layout: jong geleerd, oud gedaan

Aan mij weer de beurt om een layout op het blog te plaatsen. De afgelopen weken heb ik voornamelijk weer layouts met designpapier gemaakt en nadat ik twee dagen op de KreaDoe voor scrapdelight heb mogen demonstreren met de Dylusion inkten, stempels en masks, kreeg ik er weer zin in om een layout te maken met deze spullen.

De basis van de layout is gemaakt op wit papier en met dylusions inkt ("melted chocolate" en " cut grass") heb ik het witte papier een basiskleurtjes gegeven.Vervolgens heb ik met een mask de "vlekken" erop gemaakt, met bruine mixed media inkt en embossingpoeder en natuurlijk de heattool.



























Gebruikte materialen:
- dylusions inkt cut grass en melted chocolate
- dyan reaveley's cling stamps
- the crafters workshop template "splash" 
- bruine mixed media inkt
- embossingpoeder
- heattool
- designpapier Authentique "lively - chipper"
- wit en zwart cardstock (verkrijgbaar in de winkel)
- diverse tekststickers(o.a. Teresa Collins)

Ik hoop dat jullie na het zien van deze layout ook zin krijgen om met de dylusions inkten te gaan werken (of ze te gaan aanschaffen). Op 1 december is er bij scrapdelight een waanzinnig gave workshop te volgen waarbij er gewerkt wordt met dylusions inkten. De workshop heet "over the rainbow"  en er zijn wat plekjes vrij!

Groetjes Nicole


Geen opmerkingen:

Een reactie posten