woensdag 19 september 2012

Wednesday Project: Everlasting Crush

Goedemorgen,

Deze keer geen kaartje op de woensdag, maar heb ik het designpapier verruild voor een canvas.

In eerste instantie werd de bovenkant van het canvas met wat gesso ingesmeerd en vervolgens met de nodige glimmermist bespoten. Aangestoken door collega DT-er Jolande ben ik momenteel echt helemaal into masks. Zodoende kon een mask op deze canvas dan ook niet ontbreken.
(Click to enlarge)

Supplies:  Tattered Angels' "Glimmer Mist", modeling paste, VersamarkRanger Embossing Pearls copper, Ranger Distress Ink, Ranger Crackle Paint, Tim Holtz Bigz dies "Heart Wings" & "Word Play", flowers by Petaloo, Crafters Workshop Templates 6x6 "Bricks", Inkssentials "Glossy Accents", frame by Melissa Frances, Tim Holtz Idea-Ology Memo Pins, touw.

Normaliter doe je er alles aan om een gipsen fotolijstje zo voorzichtig mogelijk te behandelen. Maar ja... voor scrappers hoeft nu eenmaal niet altijd alles in tact te zijn. Dus wat doe je als je geen lijstje hebt liggen die uit meerdere delen bestaat...?! Juist, die sla je gewoon eigenhandig stuk om er vervolgens weer vrolijk verder mee te spelen.


Ook helemaal leuk is "Word Play" van Tim Holtz.
De letters heb ik van embossing powder voorzien.


Om het net een nonchalanter effect te geven, heb ik voor zowel de letters als het hart gewoon karton gebruikt. De zijkanten hiervan heb ik, op het nodige inkten na, niet verder afgewerkt. Van de zijkant bezien zie je dan ook het nodige ribbelwerk.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inpireren.

Tot scraps en een fijne dag verder!

Toodles,

2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Jolanda, ook gaaf hoe je het karton hebt bewerkt!
    Titel is vet compliment voor die kerel van je :D
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen