maandag 17 september 2012

Scrappers Monday: wandelen in de lavendelvelden

Vandaag weer aan mij de beurt om jullie te inspireren met een layout, of eigenlijk een spread dit keer. Mijn vakantie-album wordt een album gemaakt met dylusions en werken met dylusions vind ik echt een feestje. De dylusions zijn er in zoveel verschillende kleuren, dat ik altijd wel de goede kleur vind voor bij mijn foto's.
 De dylusionsinkt heb ik direct op mijn papier gespoten, wat water erbij en dan afnemen met een keukenrol (ik spuit de dylusions op beide vellen papier en niet op 1 vel om ze vervolgens dicht te slaan en op elkaar af te laten drukken).
Vervolgens kan ik het toch niet laten om iets van designpapier erbij te gebruiken (in dit geval een mooi bijpassend streepjespapier van een hele oude collectie van Maja-design).
Uiteraard komt er op mijn layouts ook weer de
 gebruikelijke journaling, geprint op wit cardstock, waarvan de randen bewerkt zijn met distress inkt.
Het woordje "beauty" heb ik van een template ingekleurd met een permanent marker en de het hartje op de linkerpagina is eveneens van een template, die ik met mixed media inkt zwart heb gemaakt en vervolgens heb bewerkt met ulta thick embossing enamel (UTEE).
 Gebruikte materialen:
Dylusions inkt in paars, bruin en groen.
wit en zwart cardstock
distress inkt "Vintage photo".
the crafters template "art is" en "Mix & Match hearts"
color box "mixed media - zwart"
UTEE
borduurgaren sew easy
diverse tekststickers



















Ik hoop dat deze spread jullie allemaal ook eens uitdaagt om te scrappen met dylusions inkt en zo je eigen achtergrondpapier te maken, want het is zooooo leuk!
Groetjes Nicole

1 opmerking:

  1. Fantastisch hoe je de Dylusions hebt weten te combineren met de foto's, Bravo!
    Hele mooie creatie.
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen