zondag 2 september 2012

sunday Challenge : sketch

Voor vandaag mochten Desire, Ilonka en ik weer aan de slag met een sketch.


Een sketch namaken is niet echt mijn ding, omdat ik een heel eigen en vooral strakke scrapstijl heb. Dat wil echter niet zeggen dat ik niet enorm geïnspireerd kan worden door een sketch en zo ook door deze sketch.
Toen ik de sketch zag en maar één foto op de layout zag, wist ik al dat ik één grote foto uit de fotoshoot wilde gebruiken die we laatst hebben laten maken door een professionele fotograaf. Meestal zijn mijn 12"layouts met meerdere foto's en veel tekst, maar daar leent deze sketch zich niet voor en daarom heb ik nu een layout op formaat 8"x 8" gemaakt.
Ik kreeg gelijk het idee dat ik de grote cirkel wilde vervangen door een geborduurd hart.
En eigenlijk wilde ik ook nog wel swirls op mijn layout gebruiken, maar hoe ik ook schoof en wisselde met de swirls die ik heb, ik vond het niet mooi, dus dan maar zonder.
De bloemen heb ik vervangen door het gebruik van tekststickers en uiteindelijk is dit mijn layout geworden, geïnspireerd door de sketch, maar zeker geen kopie van de sketch.
Gebruikte materialen:
designpapier " Hoopla Floral" van Glitz design
designpapier "History - These days collection" van Kaiser Craft
letterstickers van Authentic gemat op craft cardstock
blauw borduurgaren
 diverse tekststickers


Ilonka heeft deze romantische layout gemaakt en een romantische foto vraagt om romantisch papier! De nieuwe lijn van Maja Design "Vintage Summer Basics" smeekte dan ook om gebruikt te worden! Heerlijk papier om mee te werken!
Gebruikte materialen:
Papier Maja Design "vintage Summer Basics"
Collections Elememts: Decorative Flourish Large
Tule
Kant
ZvA Creative Pearls & Bling
Distress Ink
Leaves Prima Marketing Velvet Rainbow: Naturals
Flowers verkrijgbaar in de winkel








Er is zoveel te zien op deze layout, dus nog een paar detailfoto's van deze layout:


































En dit is de uitwerking van Desire:

 Gebruikte materialen:
designpapier "rondelle" prima marketing
ZVA creative pearls & bling
prima parels en swirls
lint
bloemetjes
pins










en ook op deze layout is genoeg te zien, dus nog een paar detailfoto's.


















  Ik ben benieuwd of jullie ook weer geinspireerd zijn geworden door deze sketch. Zet je uitwerking met een linkje naar je eigen blog, gerust in een blogberichtje.
Fijne zondag!
Nicole




6 opmerkingen:

  1. wat verschillend maar allemaal weer mooi hou wat meer van romantiek.het is wel een leuke lo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nicole, ik had het al ergens anders gezegd, maar ik vind je LO helemaal geweldig!
    Heerlijke kleuren mooi strak....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig mooie uitwerkingen! Zelf heb ik er een vakantielayout mee gemaakt. http://liannesplatinums.blogspot.nl/2012/09/ons-plekje.html

    groetjes, Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige uitwerkingen. Ik vond de sketch zo leuk dat ik hem ook uitgewerkt heb. Hier is mijn uitwerking te vinden: http://scrappersblogvantineke.blogspot.nl/2012/09/het-echte-vakantiegevoel.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lianne en Tineke, ik heb bij jullie allebei een berichtje achtergelaten. Wat leuk om te zien wat jullie van de sketch hebben gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen