woensdag 4 januari 2012

Winter House

Dit kleine houten dienbladje lag al een tijdje te wachten in de kast op een geschikt project. En toen ik dit kleine kartonnen huisje tegen kwam in de winkel wist ik het direct; dit wordt een winterhuisje. Het huisje is er in 3 verschillende uitvoeringen en kost maar €3,-!!







Gebruikte materialen:
Houten dienblad Action
Papier My Little Yellow Bicycle Winter Twig
Ornament House WB028 Melissa Frances
Ice Stickles Mint IceMartha Stewart pons Pinking Scallop
Prima Markering stempel Background
Bloemetjes Petaloo Forgot me not flowers
Distress ink Pumice Stone
Houten sneeuwvlokken Kars
Distress Crackle Paint Picket Fence

Nog een hele fijne woensdag!
Groetjes Yvette

5 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk, heel mooi geworden!

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhhhh die is leuk! Je zult het niet geloven, maar ik heb precies zo'n zelfde dienbladje -wel ongepimpt-, voor een tijdje terug bij de kringloopwinkel op de kop getikt. Ik had er een kerststukje op gemaakt (wel in een plastic bakje erin gezet voor het water natuurlijk) Ik heb een hele voorraad bakjes etc in de kast liggen om er kadootje op te verpakken of voor andere leuke decoratie, maar aan zoiets had ik zelfs nog nooit gedacht, heel er leuk idee!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er superleukuit zeg, een heel leuk idee!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk dienblaadje en ik ben weg van het huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit mooi! Je moet maar op het idee komen. Een schattig schilderijtje voor in de kamer.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen