dinsdag 24 januari 2012

Wednesday Project


Goede woensdag morgen allemaal!

Het einde van Januari nadert,
maar ik blik nog even terug op afgelopen Kerst.

Elk jaar heb ik teveel foto's om te scrappen,
dus wordt het vaak een Kerst-album.
Zo ook dit jaar.

En om weer eens wat te recyclen, heb ik een oud kinderboekje gebruikt.












Tijdens Koninginnenmarkt
scoor ik deze oude kartonnen
kinderboekjes voor een paar centen.











Hoe ouder hoe beter;
de illustraties zijn dan makkelijker
los te scheuren.











En zo ziet het boekje eruit
als het helemaal gestript is.









Met tape repareer ik eventuele scheuren
aan de binnenzijde
en met Glimmer Glam (Hey Ride)
bewerk ik alle kanten van de bladzijdes.







Het boekje heeft ongeveer de maat van de 6"x 6" paperpads en dat is niet toevallig :)
Ik koos een  Kerst-blokje van Webster's Pages. (de oudere Home for the Holidays)












Mini-layouts gemaakt,














...een voorpagina





en plakken maar!












































































Een lief detail is het hertje.
Geborduurd door Oma, heeeel lang geleden!


Bedankt voor je bezoekje!
Namens het Scrapdelight team,
de hartelijke groeten,
Corina

10 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee en wat een prachtige uitwerking, supermooi resultaat! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een idee, ziet er geweldig uit!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er erg leuk uit Corine. Dit jaar zul je niet zoveel boekjes vinden denk ik, omdat je veel mensen op een idee hebt gebracht :).
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corina, wat een ontzettend gaaf idee! Op de vrijmarkt of in de kringloopwinkel toch maar eens op jacht naar dit soort boekjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig idee en wat is het boekje leuk geworden!

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf! Ik heb volgens mij nog wel van die boekjes liggen...ooit aangeschaft voor dit doel....weet nu wat ik ermee ga doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zelf ook al een paar keer gedaan...
    Maar die van jou is wel errug mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk idee en fantastisch uitgevoerd, erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat ziet er wel eens leuk uit zeg. leuk idee. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen