maandag 23 januari 2012

Scrappers Monday: lay-out met Madame Boutique!

Hallo allemaal!

Het is weer maandag, dus tijd voor een lay-out.
De nieuwe lijnen van KaiserCraft zijn weer prachtig vind ik.
Vandaar dat ik gekozen heb voor het papier uit de Madame Boutique lijn.


Het achtergrondvel is de die-cut die bij deze lijn hoort en ik vond hem zo mooi, dat ik hem heel wilde laten.



Ik heb het chipboard figuur hier boven eerst bewerkt met inkt, dit goed laten drogen en vervolgens bewerkt met crackle paint in de kleur picket fence. Tot slot een beetje bling aanbrengen met wat gouden stickles.


De bloemen en het medaillon heb ik bespoten met glimmermist (Dragonfly). Het medaillon heb ik zelf gemaakt met lichtgewicht klei en een malletje. Na de glimmermist heb ik het medaillon nog bewerkt met zilveren metallic acrylverf en ook hier de gouden stickles.


Gebruikte materialen:
papier: KaiserCraft - Madame Boutique, chipboard embellishment, Ranger Tim Holtz Distress ink (pumice stone), Ranger Tim Holtz distress crackle paint (picket fence), Prima Marketing blaadjes, Prima Marketing Flowers, Blue Hill studio flowers, Prima Marketing Alencon lace, Prima marketing kant (pom pom lace turquoise), pins, Tattered Angels Glimmermist (Dragonfly), pearl Brads, Ranger Stickles (gold en aqua), bedel, Creall Do & Dry Klei Light

1 opmerking: