maandag 10 mei 2010

Colorful Flowers - october afternoon

De dagen tikken voort en voor het einde van deze maand moeten er weer een aantal designteam opdrachten ingeleverd worden. Gezien wij gisteren geen kant op konden vanwege de Giro ronde, was het de perfecte gelegenheid om even te scrappen. Mijn hoofd kon wel wat afleiding gebruiken, dus ik heb vele uren achter mijn bureau doorgebracht. Er zijn maar weinig dingen zo ontspannend als scrappen :o)




Er zijn 4 projecten uit mijn handen gekomen, waarvan ik er nu alvast 1 laat zien. Ik moet natuurlijk nog wel wat te vertellen hebben de komende dagen ;o)




Vorige week heb ik heerlijk geshopt, was al weer even geleden. En in mijn mandje belande ook October Afternoon, zowel Thrift shop als Fly a Kite.




De foto is genomen tijdens een DT weekend in 2009, maar ik heb ze vervolgens nooit gescrapt. Wachtend op het perfecte papier, kwam ik ze per toeval weer tegen vorige week.

Meteen een techniekje gebruikt, die binnenkort op het blog en in de SE zal staan.
















Gebruikte materialen:


October afternoon papier Fly a Kite & The Thrift Shop * knopen * cardstock * distress inkt Vintage photo, Tattered Rose en Peeled Paint * Kantjes * Martha Stewart vlinder pons * Thickers Rockabye en Delight * Prima Marketing E-line parels *  Prima Marketing swirl * brads * touw * Melissa Frances frame









2 opmerkingen:

  1. Zoals ik op het forum al had gezegd vind ik hem prachtig!!!
    Mooie foto's en erg mooie details.
    Je blijft kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. De geponsde rand, het gebruik van de naaimachine, de kleuren. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen