dinsdag 18 mei 2010

100% Charlotte

Zo... ik heb de afgelopen twee avonden op zolder doorgebracht en ik heb heerlijk gescrapt! En er zijn zowaar 2 layouts uit mijn handen gerold. Eén ervan kan ik nu laten zien, de andere pas later (dus daarvan alleen een sneakje). De eerste foto van de fotoshoot is verwerkt. Deze kreeg ik laatst van Corina doorgestuurd en ik vond 'm wel mooi. De blik is misschien niet heel vriendelijk (opdracht was: stuurs kijken), maar hij past wel heel erg bij mij. Vroeger werd ik vaak gewezen op mijn 'boze blik', dat komt omdat ik redelijk diepliggende ogen heb. De titel van de layout was dan ook snel gevonden... De kraft achtergrond heb ik bestempeld met Versamark (verschillende journalingstempels) en geëmbost met witte embossingpoeder. De bloemen zijn ingespoten met Cosmic Shimmer Mist. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Verder heb ik weer lekker veel gebruik gemaakt van mijn (EK Succes) ponsen:





Gebruikte materialen: cardstock: Bazzill & Elzybells (kraft), papier: Rusty Pickle, journalingstempels: Autumn Leaves & Prima Marketing, ponsen: EK Succes, thickers: American Crafts, letterstickers: Kaisercraft, bloemen: Prima Marketing E-line, eyelets: Provocraft, brads: Making Memories, charms, Cosmic Shimmer Mist, labels, papieren zakjes

En tenslotte het sneakje van de andere layout:


Bedankt voor jullie bezoekje aan het Scrapdelight blog! Ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen... :)

4 opmerkingen:

  1. Mooie layout en een hele mooie foto. De embossing vind ik erg mooi geworden.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende LO!!
    [hoe zat het ook alweer met dat beschuitje??]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke orginele details, heel stijlvol geheel.
    Liefs Dithny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel mooi geworden Charlot.
    Ik ben erg benieuwd naar de volgende. De sneak ziet er ook goed uit dus het zal wel weer wat moois worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen