woensdag 17 oktober 2012

Wednesday: card making day

Vandaag weer een kaartje van mij. Ik ben dol op roze, maar met twee jongens als scraponderwerp gebruik ik die kleur (veel te) weinig in mijn scrapprojecten. Voor kaartjes ga ik er dan ook vaak helemaal mee los!
Zo ook met dit papier van Authentique, ik vond het prachtig meisjesachtig papier om een geboortekaartje mee te maken.
Gebruikte materialen:
Designpapier Authetique (dit papier is uit de serie Free Bird een collectie van 6" x 6" papier dat alleen in de winkel te verkrijgen is).
Het label is gemaakt van twee stansen van Memory Box - Cherise label en Tiffany frame gestanst uit wit en roze cardstock
en de letters van de naam zijn thickers.






Vinden jullie de stansen ook niet prachtig! Die ga ik echt nog vaak gebruiken op kaartjes!

Groetjes Nicole

3 opmerkingen: