maandag 22 oktober 2012

Layout Monday: Alcatraz

Een nieuwe week is weer aangebroken en dat betekent dat het weer tijd is voor onze "layout Monday". Dit keer een layout met een foto die genomen is in de gevangenis van Alcatraz. Zelden heb ik zo'n indrukwekkende rondleiding gehad in een oud gebouw. De audiotour die je op het eiland kunt doen is een echte aanrader! Dus ben je een keer in de buurt van San Francisco, dan is een bezoek aan Alcatraz zeker de moeite waard!!


Als basis heb ik gebruik gemaakt van een vel kraft cardstock. Dit vel is bewerkt met druppels Glimmer Glam en afdrukken van Distress stain Picket Fence.
Daaroverheen heb ik designpapier van My Minds Eye - Indie Chic, Saffron gebruikt.


 
 
 
 
Andere materialen die ik heb gebruikt zijn: Prima Marketing rozen, Thickers van American Crafts, Resin raampjes Prima Marketing, touw, div radartjes en klokje, witte blaadjes Prima Marketing, Distress inkt, Filmstrip Tim Holtz, Metalen frame Tim Holtz, wijzers Tim Holtz, Kraft klok Maya Road.
 
Ik wens jullie allemaal een mooie week toe!
Liefs Yvette
 

2 opmerkingen: