maandag 2 juli 2012

Scrappers Monday, layout: Time to Relax

Het is weer maandag en daarom tijd voor een layout.
Deze ronde heb ik gekozen voor een papierlijn van Simple Stories "Documented". Dit papier is wat mij betreft echt uitstekend geschikt voor mini-/vakantiealbums, maar zeer zeker ook voor een (mannen)layout of -kaart.
"Documented" bevat ook een mooi bijpassend stickervel met dotted grote letters, 3 sets kleine alfa's en een aantal heel leuke teksten.

Voor deze layout ben ik flink met Tim Holtz in de weer geweest. Althans, met zijn Alteration die's. Zo heb ik de bookplates gebruikt van de "Tag & Bookplates" stans, de welbekende klok (die heel lichtjes met wat gesso werd bewerkt) en nog een border stans.
Verder ben ik in de weer geweest met de Tiny Attacher, Fasteners en de filmstrip.

De radartjes zijn eveneens met een van Tim's stansen gemaakt, maar zijn uit shrink plastic gesneden.
Erg leuk spul! Gewoon een kwestie van uitstansen, inkleuren met stazon en dan met de heat tool bewerken, terwijl je het stukje plastic tegenhoud met een cocktailprikker. Niet schikken dat alles in elkaar kreukelt. Heat tool er op houden en het trekt vanzelf weer recht.
Shrink plastic wordt in mijn optiek eigenlijk te weinig gebruikt, terwijl je er toch echt heel leuke dingen mee kunt maken.
Dat was het weer voor deze maandag. Ik hoop dat ik jullie met deze layout heb kunnen inspireren. Laat het ons vooral zien. Wij zijn altijd reuze benieuwd naar jullie creaties.

Tot de volgende keer en tot scraps!

Toodles,

2 opmerkingen:

  1. Prachtige LO...prachtig papier en geweldig mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, "just my type" is een erg goeie tekst erbij!
    Mooie layout, heel sfeervol!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen