zondag 25 maart 2012

U tube Sunday

Goedemorgen allemaal,

Ja ja er staat wel zo mooi U tube....maar soms laat techniek je in de steek (het kan ook aan de leeftijd liggen zal ik niet ontkennen tot het tegendeel bewezen is :).
Maar ik ben niet voor niets creatief dus....ik doe het met opbouwende foto's en uitleg!!
We hebben ze thuis allemaal wel liggen, van die bruine tags die je in iedere kantoorboekhandel kunt kopen. Ik had steeds zoiets van..wat moet ik ermee. Weggooien is zonde...dus dan maar iets anders er mee doen.

Ik heb de tag ingesmeerd met sterk verdunde gesso, streken allemaal een kant uitgedaan.

Spray wat glimmermist in twee hoeken ( ik heb hier Turquoiseu Bleu genomen)

Spray wat glimmermist op je crafsheet (in dit geval Coffee)
druk de stempel erin en druk hem eerst af op je crafsheet en daarna op de tag
(doe je dit niet dan is de afdruk niet te zien en krijg je een grote vlek aan glimmermist)

Stempel de tekst op een appart stukje papier en breng een bloemenlintje aan
Klaar!!
Oké eerlijk is eerlijk een filmpje is leuker..ik waag een nieuwe poging voor de volgende keer!!
Fijne zondag Jolande


gebruikte artikelen

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo ook duidelijk en netjes hoor ;-) Wat een leuk resultaat heb je! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is evengoed heel duidelijk zo Jolanda, dank je wel voor dit lesje weer. Heel simpel en toch heel mooi

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een filmpje toont wat gelikter, maar als inspiratie vind ik dit toch handiger!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit en de uitleg is duidlijk.
    Bedankt voor de uitleg. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stempelen met glimmermist. Cool!
    Ga ik ook eens proberen, dank voor je tip, Jolande!
    (overigens is deze "tutorial" een stuk sneller te bekijken dan een filmpje! :))
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen