donderdag 21 juli 2011

Project Thursday: De Zutter Distrezz-it-All; Tag, bloem en rozet

                                                        
Vandaag heb ik een project gemaakt met een nieuw apparaat.Het is de Zutter Distrezz-it-All.
Je kunt hier de randen van je papier mee bewerken zodat je een oude, antique look krijgt.
Even afwerken met distress inkt en het ziet er heel mooi uit.






De Zutter Distrezz-it-All is een handig apparaat waarmee je elektrisch kunt distressen.
Met de hand schuren is verleden tijd.
Hij kan cardstock, chipboard, hout, leer en nog veel meer distressen.
Je kunt 12 vellen cardstock tegelijk door de Zutter halen. 






Je kunt grof maar ook fijn schuren, hij is makkelijk in gebruik en het afval wordt opgevangen in een bakje. Het enige nadeel is dat hij wel wat herrie maakt.

Ik heb een rozet gemaakt en de randen afgewerkt met de Zutter Distrezz-it-All
Ik heb een strook papier gerild met de scor-pal en gevouwen tot een rozet.
De randen zijn nog bewerkt met tattered Angels Glimmer Glam.
Het papier is Country Drive van Echo Park.
Een mooie zomerse papierlijn.
                                         
Ook heb ik nog een tag met de Tim Holtz stans gemaakt met en afgewerkt met een bloem.
Het papier heb ik met de Sew Easy  geborduurd.Hier zijn ook weer nieuwe kleuren garen en verschillende stitchers in de online winkel toegevoegd.
                                                                  

Dit is hoe ik de bloem heb gemaakt:
Knip drie verschillende maten cirkels.

Bewerk de randen met de Zutter Ditrezz-it-All.

Bewerk de randen met ditress inkt
 
Plak de drie cirkels op elkaar en doe een knoop in het midden.

De Zutter Distrezz-it-All vind je hier in de online winkel.
            
Tot slot:
Klik hier voor een filmpje van de Distrezz-it-All op youtube.

Fijne dag.


Karin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten