zondag 10 oktober 2010

Prima marketing - Annalee

Vorig weekend ben ik heerlijk aan de scrap geweest met de papierlijn Annalee van prima marketing.
Ik had nog een foto van Marten en mij liggen uit Italiƫ en die vond ik mooi passen bij de romantische stijl van deze papierlijn..
Samen met veel bloemen, blaadjes, glimmermist en wat oude accenten van tags, stukken kartonnen doos en schilderstape, was deze lay-out dan ook zo klaar!



Detailfoto's;




Gebruikte materialen;
Prima marketing - Annalee, kraft cardstock, karton van een doos, leaves, pins, glossy accentsmicrobeads van martha stewart, schilderstape, oude kleding tags en oude klosjes garen, stukje bindtouw, magic mesh, prima flowers, glimmermist tattered leather en pink taffy, glimmer glam, glimmer screen, gloss gel pen transparant, stickles en distressinkt frayed burlap 

Bedankt voor het bezoeken van het scrapdelight blog!
Groetjes Janine

5 opmerkingen:

  1. super moooi lootje weer met gave details en een mooi foto[s].
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Janine, ik vind het geweldig hoe je stoere en romantische materialen weet te combineren. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat mooi zeg, prachtig!! Groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen