zaterdag 19 maart 2011

de spellbinders grand






Vandaag wil ik jullie even laten zien wat voor leuke kaart je kan maken met de Spellbinders Grand deze machine is dus groter dan de cuttlebug en bigshot. maar het leuke van deze machine is: hij kan een groot formaat stansen snijden.

Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de nestabilitie Labels four
ik heb hem 2x uitgestanst. en de 2e door de helft geknipt. zodat je een soort zakje ontstaat. waar je weer met een formaat kleinere nestabilties een label kan maken.
Het papier wat ik gebruikt heb is van My minds eye alphabet soup girl wel een toepasselijke lijn voor een babykaartje.
de bloemen zijn de takjes zijn gemaakt met stansen van crealies en de blaadjes zijn gemaakt met uitstekers en klei. en gespoten op kleur met de airbrush en de copics
de pareltjes zijn gemaakt met de parel pennen

Ik hoop dat jullie zo wat meer inzicht hebben wat voor leuk apparaat de spellbinders grand machine is!

groetjes martine

1 opmerking: