maandag 20 december 2010

Buttercup.....




Hier weer is een LO van mij vol frisse kleuren. Mijn dochter stond in Oostenrijk in een groot veld vol boterbloemen "buttercup".
Dit heb ik er van gemaakt ik heb veel embelishments met de hand gemaakt.
De vlinders zijn gemaakt met een stans van Joy en de swirls heb ik geborduurd met DMC garen.
De mooie rand boven en onder de LO zijn gestempeld met clearstamps van Kaisercraft en daarna met embossingpoeder en de heattool bewerkt en daarna met stickles bewerkt. De bloemen heb ik met Nestabilities gemaak en dan met een Gloss Gel pen van Paper world bewerkt. De randen rondom heb ik afgeinkt met de ranger ink tool en Distress inkt .
De onderste rand is gemaakt met een pons van Martha Stewart en de bovenste is met een randenpons gedaan van Fiskars.
De tekst is geschreven met stickers van kaisercraft.

Fijne avond X Erna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten