vrijdag 23 juli 2010

Cupcake met een luchtje.






Nou het heeft even geduurd maar ook mijn eerste plaatsing op ons Scrapdelightblog is er. Ik wilde jullie graag een Sneak laten zien van een hele leuke workshop die er gegeven gaat worden bij Scrapdelight en wel what's cooking. We gaan dan houdbare cupcake's maken en wel met een luchtje en ik kan je vertellen ze ruiken heerlijk. ik wilde ook gelijk even een nieuw product laten zien en wel de kleine balletjes op de vlinder dat zijn microbeads van Martha Stewart en dat is me gaaf spul zeg het is in veel leuke frisse kleuren te verkrijgen.




Fijn weekend iedereen.

Groetjes Erna

2 opmerkingen:

  1. Hij ziet er super gaaf uit.... ben ik even blij dat ik deze workshop ga volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mjammie uit en die microbeads volgens mij ken ik die nog van mijn stempeltijd (heel lang geleden)

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen