maandag 23 september 2013

Mister Huey's van Studio Calico



Had ik al eens vermeld dat ik echt verliefd ben op de Studio Calico mistjes?

Nee? Nog niet?


Nou... ik ben echt deeply in

LOVE!


De mistjes zijn namelijk van een andere samenstelling dan de mistjes van bijvoorbeeld Glimmer Mist.
Hierdoor zijn de kleuren veel dekkender en bijna volledig watervast.
Waar veel producten op waterbasis zijn, zijn de mr Huey's op die-base.



En de kleuren.... was ik al begonnen over de kleuren?

Ik staar nog net niet verliefd naar mijn beeldscherm.

Nog geen idee waar ik het over heb?



Komen ze:








de allernieuwste kleuren:




Zeg nou zelf... hoe mooi van kleur en helder zijn deze Mr Huey's?





Meer informatie?










De Calico mistjes hebben wij uiteraard ook in de winkel en in de online winkel van Scrapdelight.

Je vindt ze hier:







* * * * * 

Scrapdelight Scrapbookwinkel
de Liesbosch 82e
3439 LC Nieuwegein
030-2800010


Volg ons op:


     




Retailer van o.a.
7 Dots Studio, Prima Marketing, My Mind's Eye, Tim Holtz, Basic Grey, Simple Stories, We R Memory Keepers, Project Life Becky Higgins, Cosmo Cricket, Ranger, Liquitex, Montana, Donna Downey, Christy Tomlinson, Pink Paislee en meer.

www.scrapdelight.nl







-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten