dinsdag 9 november 2010

La Blanche stempels - Christmas layout


En hier zijn dan de mooie nieuwe stempels die ze gaan verkopen bij Scrapdelight in Nieuwegein. En ze worden op de Kreadoe uitvoerig gedemonstreerd evenals meer producten natuurlijk.
De LO hierboven heb ik gemaakt met deze stempels van La Blanche en die zijn zo mooi !!!!
Gebruikte materialen zijn:
Glimmer mist
Glimmer Glam
Grungeboard
Distress ink
Stempels van La Blanche
Papier is van Kaisercraft en Bo Bunny.
En bijna alles hierboven is in de aanbieding op de Kreadoe.
Bedankt voor het kijken maar weer en misschien zien we mekaar op de Kreadoe.

Groetjes Erna

2 opmerkingen:

  1. Wow wat een super kaart! Kun je de stempel van Santa Claus ST-4576A ook voor mij acheruit leggen? Kom zaterdag op de kreadoe beurs. Wil wel vooruit betalen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leg hem apart voor je Jolanda. Ik ben er zaterdag ook dus trek me maar aan me mouw dan.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen