zondag 1 augustus 2010

scrappen met maar 1 vel dessinpapier...

Vaak als ik een leuke papierlijn zie.. dan wil ik graag alle vellen ervan hebben.. Maar in de praktijk blijkt.. dat ik het dan nooit op krijg.. Zo ook van deze lijn; thrift shop van october afternoon. Ik had hier nog 1 vel van liggen.. Normaal gesproken blijft deze dan ook liggen, maar dat is natuurlijk zonde, want het blijft erg mooi papier! Dus besloot ik om eens aan de slag te gaan met maar 1 vel dessinpapier..
Ik heb het vel bewerkt met zwarte glimmermist, een stukje muziekpapier, lint, de naaimachine, stempels en embellishments zoals de fragments van tim holtz.
en ik moet zeggen... het scrapt toch best leuk met maar 1 vel dessin papier... ;)



Detailfoto's;





Gebruikte materialen;

Dessinpapier october afternoon thrift shop - One of a kind, muziekpapier, lichtblauw kant, zwarte glimmermist, mask van tim holtz, stempels, schilderstape, naaimachine, knoopjes, nietjes, fragments van tim holtz, bloemen van prima marketing, pareltjes, thickers en letterstickertjes van october afternoon.

2 opmerkingen:

  1. wow janine helemaal geweldig je stijl bevalt me wel

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf gedaan, het is weer een echte janine geworden. Super zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen